Canon u Japanu pri vrhu ljestvice prepoznatljivosti

Prepoznatljivost tržišnih marki važna je stavka u kreiranju imagea svake kompanije

Canon je i ove godine zauzeo drugo mjesto na ljestvici prepoznatljivosti tržišnih marki. Ljestvica je nastala na temelju ankete provedene među japanskim poslovnim ljudima i privatnim korisnicima. Tvrtka Microsoft već treću godinu zaredom drži prvo mjesto, usprkos lošijim ocjenama na pojedinim područjima istraživanja, kao što je broj korisnika koji drugima preporučuju proizvode i usluge neke tvrtke. Na trećem je mjestu Sony, koji je prošle godine bio četvrti,
a Toyota je s prošlogodišnjeg trećeg mjesta
ove godine pala na četvrto.

Google je od prošlogodišnjeg tridesetprvog mjesta dospio ove godine na sedmo mjesto. Bolju prepoznatljivost među poslovnim ljudima i privatnim korisnicima ostvario je i zahvaljujući kupovini YouTubea, popularne internetske stranice za razmjenu videosadržaja. Tako je Google ove godine prestigao konkurentsku tvrtku Yahoo, koja je prošle godine bila peta.

Istraživanje prepoznatljivosti tržišnih marki već pet godina na Internetu provodi tvrtka Nikkei Research. Zadnje je bilo u travnju ove godine. Privatni korisnici registrirani u grupaciji Nikkei u istraživanju sudjeluju kao ocjenjivači 530 tvrtki koje djeluju u Japanu, uključujući i strane. Važećih odgovora poslovnih ljudi bilo je 13.373, a od privatnih korisnika 45.764.

Popis prvih deset tvrtki na ljestvici:

1 (1) Microsoft
2 (2) Canon
3 (4) Sony
4 (3) Toyota Motor
5 (12) Shachihata
6 (6) Yamato Transport
7 (31) Google
8 (5) Yahoo
9 (8) Kokuyo
10 (13) Sharp

Brojevi u zagradama označavaju prošlogodišnju poziciju.

Kategorija: 
Foto Događanja

Objavljeno: 29.06.2007.