Mlade nade: Petra

Mlade nade i fotografi i modeli udružile su svoje snage i probile led.

© Damir TiljakOdlična ostvarena ideja na tečaju modne fotografije je bila da polaznici nauče komunicirati sa modelom i obrnuto. Mlade nade i fotografi i modeli udružile su svoje snage i probile led. Modeli su se družili sa nama i dijelili našu nedjeljnu kreativnu sudbinu.

Odnos između modela i fotografa je jako bitan, kako bi fotografije bile što kvalitetnije. Cijela ekipa treba znati izgraditi međusobni odnos na setu jer bez profesionalnosti i zajedništva snimanje može teško ići u pozitivnom smjeru. Lako nastane nervoza, a to se može odraziti i na krajnji rezultat snimanja. Fotografija sve ovjekovječi!

© Damir TiljakO toj temi smo diskutirali cijelu jednu večer srijedom na teoretskoj nastavi našeg tečaja, a u nedjelju na jednom od prvih snimanja smo naučili da i modeli imaju svoju modnu školu i pravila kojih se drže: stigli su i prije zakazanog vremena u FKZ na set, nenašminkane, čiste kose, uredne i odmorne. To se uči u modnim agencijama.

Na svakom snimanju kada upoznajem model kojeg bi trebala šminkati već pri upoznavanju malo škicnem crte lica. Dok slažem po stolu šminku i otvaram kistove neke zamisli i ideje za make-up već se vrte po glavi.

Petra (Midiken model management)

© Damir TiljakPetru krase duga crna kosa i blijedo lice. Savršeni okvir za boje. Bijelo i crno se ne smatraju bojama, to su samo svijetlost i tama i početak i kraj svih boja. Kada je osoba izrazito bijele puti treba jako paziti da i podloga bude točno te boje. Prilikom priprema za snimanje na terenu kada smo je željeli prirodno, lagano, našminkati koristili smo točno njezinu boju tena za osnovu. U tom slučaju najčešće su to najsvjetlije podloge koje se mogu naći u make-up koferu. Takav je bio korektor, puder u kamenu također. Podloga je bila tu.

Kod modela s tako svijetlom puti uvijek treba paziti na izbor boja. Bijelo ističe boje. Što to znači? Uzmite istu boju, na primjer rumenila, i osjenčajte osobu tamne i svijetle puti. Na bijeloj puti je isto rumenilo duplo izraženije nego na tamnoj boji kože. Na svijetloj podlozi boje dolaze do punog tonskog izražaja, dok na tamnijem licu boje dobivaju sjenu tona boja i treba puno više pigmenta da bi se stvorio dojam kao i na svijetlom licu.

© Damir TiljakZa vanjsko je snimanje naša stilistca Sanja odlučila odabrati mladenački izgled, stoga je make-up, što se tiče boja bio vrlo jednostavan, jedna boja u više tonova. Plave oči vole tople tonove zato je izbor za to šminkanje pao na narančasto. Oči su bile prve na listi šminkanja i tu smo koristili najtamniji ton narančaste boje. Rumenilo je lagano naneseno, tek vidljivo, kako bi samo naglasio jagodične kosti, a usne kao "točka na i" bile su u skladu sa sjenilom na kapcima. Odluka je pala na bež-oker sjajilo kojem je kao podloga na usnama narančasti ton ruža. Cijeli smo make-up tako povezali u jednu cjelinu, gradacija tonova išla je od najjačeg tona na očima prema najnježnijem tonu koji je stvarao donji okvir lica modela. Make-up je bio jednostavan, dnevni i prilagodljiv različitim bojama odjeće. To smo htjeli i nadam se uspjeli.

© Damir TiljakModeli svijetle puti jako profinjeno i ženstveno, pa čak i pomalo seksi izgledaju kada koriste jake tonove boja u make-up-u. Za klasičan ženstveni izgled na jednom od snimanja smo odlučili Petri glavni naglasak dati na donji okvir lica. Usne smo iscrtali i popunili olovkom, zatim smo dodali žarko crveni ruž kojem smo na kraju nanijeli sjaj. Neovisno što usne dolaze u prvi plan gornji okvir lica je također pun boje. Crnu boju sjenila smo lagano nanijeli i doradili sivom. Dvije boje smo koristili kako bi dali dubinu oka i napravili što mirniji prijelaz u tonovima, nam je tu pomoglo sjenčanje. Obrve su lagano dorađene i popunjene odgovarajućom bojom. Rumenilo je nježno naneseno čime je podređeno glavnom atributu na ovom make-up-u: usnama!

make-up artist Marija Koprtla

Kategorija: 
Modna fotografija

Objavljeno: 28.05.2006.