Mlade nade: Ines

Nešto tamniji ton kože kod Ines je zahtijevao drugačiji način šminkanja.

Ines je (kao i Petra) došla iz modne agencije Midiken, pogledajmo kako ju je naša make-up artistica Marija Koprtla šminkala na tečaju modne fotografije. Ines ima nešto tamniji ton boje kože (u odnosu na Petru puder je 2-3 tona tamniji), bojanje počinje tek kada stavimo i ujednačimo ton lica s korekturom, a modulatorom istaknemo crte lica i sve to fiksiramo suhim puderom.

© Damir TiljakInes ima tamne obrve, popunili smo ih bojom i nešto malo produžili, a kako želimo istaknuli oči trebamo cijeli kapak posvijetliti. Sjenilo koje smo koristili bilo je lagano sjajno i u bež-bijeloj boji. Takav postupak nam je omogućio da sve što ćemo dalje crtati bude vidljivije nego da je ostavljen prirodan, tamniji ton kapka. Umjesto olovke, koja bi se nazirala, kao što je to slučaj na donjem djelu oka, gdje smo olovku nadogradili sjenilom kako bi dali mekoću prijelaza - na gornji kapak smo povukli crni tuš, njega smo lagano nadogradili i vizualno povezali cijeli kapak, sjenčali smo pregib gornjeg kapka dim-smeđom bojom sjenila. To smo istaknuli još laganim potezom bijelog sjajnog sjenila ispod obrve. Naravno i maskara je neizostavna. Kada želimo modelu naglasiti oči, tada uvijek usne stavimo u drugi plan.
Lagano ih naglasimo. Tako onda glavnu priču dajemo
gornjem djelu lica.

© Damir TiljakKako Petri sjajno stoji crveno tako Ines priča priču o make-up-u sa nešto tamnijim bordo crvenim sjajnim ružem. Tema nam je bila ista: naglasiti donji okvir lica kada smo fotografirali vestu (kreator Biba iz Mustri). Evo opet različitosti i sličnosti u šminkanju naših modela. Make-up je boja što smo davno rekli. Zato treba znati odrediti boju za šminkanje nekog modela kako bi sve izgledalo i osiguralo dojam koji mislimo postići na fotografiji i u modnoj priči koju fotograf i stilist odrede. Kako bi glavnu priču prikazali na usnama kod Ines morali smo posegnuti za puno jačom bojom i izabrali smo boju šljive i koja je uz to jako sjajna. Usne smo lagano iscrtali po vanjskom rubu i natopili u boju i sjaj. Gradacija lakših boja je odlazila prema gornjem okviru lica i završavala prirodno tamnim obrvama modela. Rumenilo je
boje kore naranče (zasićen ton narančaste), a sjenilo zlatno u
kombinaciji sa bojom marelice (svijetlo narančasta). Maskara
je lagano nanesena.

© Damir TiljakZa dnevni make-up, kada smo se šetali po Gornjem gradu stavili smo potpuni make-up koji se samo nazire. To smo ostvarili uporabom srodnih tonova samom tenu kože lica bez velikih kontrasta u boji. Sjenčanje je tu odigralo značajnu ulogu te nam je pomoglo da nemamo nekih velikih prijelaza u boji. Usne su lagano naglašene samo zato što se je koristio ruž rosog pigmenta na modelu čiji pigment kože lica vuče na žuto.

make-up artist Marija Koprtla

Kategorija: 
Modna fotografija

Objavljeno: 24.07.2006.