Levi's i Nomadic multibrand shop

Na 100 kvadrata otvoren novi multibrand shop.

Gobac isprobava nove Levi's-ice © Damir TiljakOtvorenje novog multibrand shopa u Ilici 22 u Zagrebu, proteklo je uz mnoštvo iznenađenja i prigodne poklone za prve kupce, dok su za dobru atmosferu brinuli DJ Reno i DJ Adam. Otvorenju trgovine čiju ponudu čine dvije modne marke - svima dobro znani Levi's te novi ali već prepoznatljivi Varteksov brand Nomadic - prisustvovali su i brojni gosti iznenađenja. Tako primjerice, događaj nije propustio Davor Gobac, a prisutan je bio i Vinko Filipić, poznati novinar i prvi čovjek modne manifestacije Fashion Weekend u društvu djevojke Ive Visković, zvijezde sapunice "Ljubav u zaleđu". Nadalje, na otvorenju su bili i TV voditelji Mario Petreković i Nevena Rendeli, te glazbenici Boris Leiner, Alen Kraljić, i Aki Rahimovski.

Radno vrijeme danas otvorenog multibrand shopa je radnim danom od 8.00 do 20.00, a subotom od 8.00 do 15.00.

Za one koji ne znaju: nomadic je ležerna ulična moda rađena za ljude u pokretu kako to zorno govori i njegova poruka "People on the move". Varteks ga je lansirao prije godinu dana, te se on danas kupuje na 17 prodajnih mjesta u Hrvatskoj, a probio se i na skandinavskom tržištu koje je jedno od najkritičnijih tržišta u Europi.

Kolekcija za proljeće/ljeto koja trenutno popunjava novootvoreni multibrand shop, nazvana je Silence please jer se njome želi privući pažnja kupaca, te ujedno naglasiti kako Nomadic prati potrebe tržišta i izlazi s nosivim, jednostavnim, ali ipak originalnim proizvodom. "Silence please" je "total look" kolekcija, što znači da osim odjeće, nudi i modne detalje poput remena, torbi i kapa.

Popularni glazbenici razgledavaju Nomadic proizvode © Damir TiljakDinamičan proizvod zahtjeva i drugačiji pristup promociji, pa se Nomadic ne oglašava putem standardnih marketinških kanala. Identitet proizvoda stvara se putem društveno odgovornog marketinga, kroz priču koja opisuje proizvod i nudi ga ciljanoj skupini kupaca. Varteks stoga potiče suradnju s mladima koji se bave različitim vrstama umjetnosti - likovnjacima, glumcima, glazbenicima te kazališnim umjetnicima.

Levi Strauss & Co jedna je od vodećih kompanija u svijetu, prisutna u više od 100 zemalja. Njezino je poslovanje podijeljeno u tri geografske divizije: američku, azijsku i europsku. Varteks je licencni partner europske divizije još od 1983. godine. "Fairy Tale" ili "Bajka", naziv je aktualne Levi'sove kampanje koja veliča tri modela iz najnovije kolekcije za žene. Levi's je davne 1935. godine prvi lansirao traperice za žene koje su ubrzo postale hit. Nedavno provedena istraživanja pokazala su, međutim, da je za većinu žena kupnja traperica mučno i traumatično iskustvo, te da one više ne vjeruju u "bajku" o savršenim trapericama. No Bartle, Bogle & Hegarty, autori kampanje, dosjetili su se rješenju i ovog problema. U nove super modele Levi's 570 Straight, 571 Slim, te 572 Boot Cut Jeans koji neće razočarati ni one najzahtjevnije, obukli su tri moderne junakinje te ih prikazali u bajkovitom okolišu kojeg je naslikao Nall Murren inspiriran likovima Pepeljuge, Trnoružice i Snjeguljice. Modeli koji će izbrisati sve noćne more o kupovini traperica, u ponudi su i danas otvorenog multibrand shopa.

Levi's se danas predstavio sa svojim poznatim konceptima: Red Tab Jeans, Levi's Engineered Jeans i Levi's®.

Red Tab Jeans obuhvaća različite stilove, siluete, fitove i krajnje obrade, kako bi bio pristupačan što širem krugu potrošača. Svima poznati model 501 kamen je temeljac ovog proizvodnog koncepta i baza za razvoj ostale Levi'sove ponude. Popularni model je magazin "Time" u svom milenijskom broju proglasio najboljim modnim artiklom 20. stoljeća.

Levi'sova proizvodna linija Levi's Engineered Jeans, inspirirana figurom ljudskog tijela u pokretu, na svjetsko je tržište lansirana krajem 1999. Jeans je ergonomski dizajniran i namijenjen mlađim generacijama. Nakon lansiranja, provedena istraživanja su potvrdila da je dobro prihvaćen među "klincima iz kulture skateboarda i hip – hopa".

Levi's® je najnoviji koncept, na tržištu od jeseni 2004. Riječ je o visoko cjenovno pozicioniranom proizvodnom konceptu. Zaštitni znak koncepta je plava zvijezda, inspirirana povijesnim detaljem zvijezde koju je kompanija koristila na zakovicama i dugmadi. Kolekcija Levi's® koja trenutno puni dućane širom svijeta eklektički je spoj ključnih proizvoda koji kreiraju individualan i moderan jeanswear izgled.

Kategorija: 
Modna fotografija

Objavljeno: 06.04.2006.